jueves, 16 de febrero de 2017

Koskorren asteburua 4-5/2/17


Koskorrak 2017ko lehenengo irteerarako, Gorbea mendiaren maldeetara joatea erabaki genuen. Jokuz betetako arratsalde on bat pasa eta gero, begiraleok Mexikoko girora hurbildu ginen "nacho" eta "taco"-z betetako afari on batekin. 
Eguna amaitzeko, dantza, kanta eta jokuz betetako gaueko-ekitaldi ezin hobea izan genuen. 
Igandean, elurraren bisitatxoa jaso genuen beraz mendira igotzeko aukera baztertuz, neska-mutilek rol joku batekin primeran pasa zuten, kanpamenduetan ezagututako 'Herria Lotara' deritzonarekin. 
Zaratetik alde egin aurretik, Italiako janari goxo batez gozatu genuen. 
Behin Gazalbiden, Koskorrek jarritako aurpegiak asteburu on baten islapena izan zen.


Los Koskorrak para la primera salida del 2017 decidimos ir a las faldas del Gorbea, concretamente a el pueblecito de Zarate. Tras una buena tarde de juegos, los monitores transportaron a México a los chavales con una cena a base de Tacos y Nachos. Para terminar el día, nada mejor que una buena velada de juegos,baile y canto. Al día siguiente recibimos la visita de la nieve, por lo que el monte estaba impracticable, pero los chavales disfrutaron de un juego de rol, el conocido en todos los campamentos como "Pueblo Duerme". Antes de marcharnos tuvimos una exquisita comida Italiana. Las caras de los Koskorrak en Gazalbide eran reflejo de un buen fin de semana.



No hay comentarios:

Publicar un comentario